Często zadawane pytania (FAQ)

W jaki sposób mogę zamówić sprzęt HeartBeatEKG?

HeartBeatEKG można zamówić kontaktując się bezpośrednio z handlowcem. Na stronie internetowej www.heartbeatekg.pl Jest podany spis handlowców wraz z opisem regionów, które obsługują. Wysyłając zapytanie na adres mailowy info@heartbeatekg.pl  W zapytaniu  proszę podać nr telefonu, na który będzie dzwonił przedstawiciel handlowy w celu umówienia się na wizytę.

Czy muszę płacić za obsługę Centrum Telemedycznego? Czy istnieją jakieś miesięczne abonamenty?

Nie, za obsługę Centrum Telemedycznego nie trzeba wnosić opłaty abonamentowej, gdyż płaci się wyłącznie za usługę wykonania opisu badania. Miesięczny koszt zależny więc będzie od ilości zleconych interpretacji badania w danym miesiącu. Każdy klient przez pierwsze trzy miesiące od momentu rozpoczęcia usługi będzie miał do wykorzystania dziewięć opisów bezpłatnych. Każdy następny będzie kosztował 15 PLN.

W jaki sposób wnosi się opłatę za abonament?

Na umowie podpisywanej podczas zakupu sprzętu podany jest numer konta wraz z terminami uiszczania  koniecznych opłat. Opłaty można dokonać poprzez wykonanie przelewu bankowego lub opłaty na poczcie polskiej (do umowy zostają załączone również druki opłat).

Czy można zakupić sam sprzęt bez usługi Centrum Telemedycznego ?

Tak, poprzez telefoniczny kontakt z sHealth. Umowa zostanie podpisana zdalnie – udzielimy telefonicznie wszelkich instrukcji dotyczących obsługi EKG oraz Platformy, zaś sprzęt zostanie wysłany Kurierem.

Czy sprzęt HeartBeatRKG posiada jakieś certyfikaty? Skąd mogę wiedzieć czy sprzęt jest najwyższej klasy?

Urządzenie EKG posiada certyfikat na aktywne diagnostyczne wyroby medyczne dla kategorii wyrobów klasy IIa.

Nr rej./Reg.-No. TNP/MDD/0140/4123/2015

Raport nr: PL4123/2014

Chciałbym zakupić urządzenie Shealth, czy będę potrafił z niego korzystać?

Każdy użytkownik zostaje odpowiednio przeszkolony do obsługi urządzenia HeartBeatEKG. Centrum Telemedyczne na bieżąco udziela pomocy w zakresie obsługi urządzenia, platformy, serwisu oraz funkcjonowania Telecentrum.

Co w przypadku, gdy zapomnę, jak korzysta się ze sprzętu?

Nasi pracownicy zawsze chętnie udzielą dodatkowych wskazówek jak korzystać ze sprzętu. Można kontaktować się z nami pod nr. telefonu 665 336 288 .
Osoba odpowiedzialna za szkolenie może przeprowadzić je w formie telefonicznej lub można umówić się na spotkanie z handlowcem w dogodnym dla Państwa terminie.

Gdzie można zgłosić się w przypadku problemów z usługą oferowaną przez Centrum Telemedyczne??

Problemy z platformą można zgłaszać pod nr. telefonu 665 336 288 .

Zgłaszając usterkę na adres mailowy kontakt@shealth.pl. Usterka zostanie usunięta w terminie 24h od momentu zgłoszenia problemu.

Gdzie można zgłosić usterkę niedziałającego sprzętu?

Problemy ze sprzętem można zgłaszać pod nr. telefonu 665 336 288.

Zgłaszając usterkę na adres mailowy kontakt@shealth.pl.Sprzęt zostanie wymieniony w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia zarejestrowania przez naszego pracownika usterki.

Czy zgłaszając usterkę dostanę potwierdzenie jej zgłoszenia?

Tak, każda usterka związana ze sprzętem lub usługą oferowaną przez Centrum Telemedyczne posiada swój indywidualny numer. Numer usterki wraz z terminem zarejestrowania problemu jest wysyłany na podany przez konsumenta w umowie adres mailowy lub listownie na wskazany adres pocztowy.

W jakim terminie od wykonania badania pacjent otrzymuje wyniki badania EKG?

Telecentrum obsługuje na bieżąco zgłoszone do analizy zapisy EKG dzięki dyżurującemu zespołowi kardiologów. Wyniki otrzymują Państwo tego samego dnia.

Czy posiadając sprzęt HeartBeatEKG muszę mieć zatrudnionego specjalistę z dziedziny kardiologii?

HeartBeatEKG może funkcjonować w każdej placówce, bez konieczności zatrudniania specjalisty w dziedzinie kardiologii. Do weryfikacji zapisu EKG wykonanego przez HeartBeatEKG służy Centrum Telemedyczne, do którego wyniki przesyłane są drogą elektroniczną za pomocą dedykowanej platformy.